2010. 03. 27.

újraéledés

már mocorog valami. érezni a levegőben.
nemsokára újra előkerülök. új tervekkel, új színekkel.
az előző akció lezárult, de lesz újabb.
kicsit még várakozás, kicsit még csend, mint az üres de már felásott barna virágágyás.
a mélyben azonban már dolgozik valami
jó ez a tavasz!!!
lassan már a könnyű tavaszi kabátra se lesz szükség, csak egy pulcsi, yerek és hordozó és már mehetünk is.
hűvösebb napokra egy könnyű poncsó vagy nagyobb stóla elegendő.
ilyenkor igazán élvezetes a hordozás. könnyű érzések,könnyű szellő, könnyűek vagyunk mi is. már nem fázunk, még nincs melegünk.
zsongító tavaszt mindenkinek!!!

4 megjegyzés:

  1. Adtam neked díjat :) Nézd meg!

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon várom az újraéledést!!! Nálam van most Éva (Testvéremtől megkaptam egy időre) és: IMÁDOM!!!! Hajrá-hajráááá!!!

    (kata)

    VálaszTörlés
  3. Kata, Köszi:) jól esik a bíztatás!
    kicsit belassult ez az újraéledés, na de majd ha a gyerekek oviban lesznek.

    VálaszTörlés
  4. Lili én is nagyon várom, kíváncsi vagyok...ezek a virágok...gyönyörűek! Ébredj Lili, ébredj! :):):)

    VálaszTörlés